Nyårsplaner och nyårslöften

Som sagt så är min nyår redan planerad och klar. Det blir att vara hemma hos Censie i år igen, har varit hemma hos henne de senaste 3 nyårna :) Alltid lika trevligt och kul. Olli och jag står för efterrätten i år. Sen så sover alla kvar där.
 
När det gäller nyårslöften så har jag aldrig haft några faktiskt. Man får sån press på sig när man har nyårslöften och klarar man inte att hålla löftet så blir man bara besviken. Jag har istället mål inför 2013, börjar lite smått sen kan man öka målen mer och mer efter hur man känner sig. Jag har en del mål inför 2013.
Ett av målen är ju att jag ska bättre bilderna i bloggen, använda systemisen mer och mindre spegelbilder!
 
Nyår förra året hos Censie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0