Mini ullared imorgon!

Igår (onsdag) va jag i kista med mamma i 3 timmar och handlade julklappar. Så nu är jag helt klar. Nu har brorsan hämtat pappas julklapp också. Den är lika stor som giraffen men väger betydligt mer. Den var så pass smal att den fick plats bakom min spegel! Problemet är bara att jag måste slå in den men pappa är alltid så nyfiken så när han hör att något låter i köket kommer han rusande ner haha. Så det blir svårt.
 
Idag (torsdag) har jag inte gjort så mycket. Har varit förbi mormor och ätit mysmat på kvällen.
Skulle egentligen ut med M idag men jag orkade verkligen inte. Inte en torsdag ^^ Mycket skönare att mysa hemma :)
 
Imorgon (fredag) ska jag till mini ullared med mamma. Det är precis som ullared, massa olika saker till billigare priser men stället är inte lika stort som ullared är. Det ligger mitt i ingenstans så får se om mamma och jag hittar ens. Olli har försökt förklara för mig hur man åker så hoppas vi hittar.
 
Sen ska mamma och jag handla julmat. Mysmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0