Imorgon blir det ändring på bloggen!

Jag har bestämt mig för att skärpa till mig lite! Jag ska sluta att ta alla bilder med min iphone. Nu ska systemkameran användas mera. Jag har liksom inte ens öppnat paketet med mitt stativ som jag fick i födelsedagspresent av mamma! Stativet ligger nerpackad med snöre och allt haha.. Illa......
 
Så imorgon startar jag med att testa stativet. Passar bra att jag tar kort på min försenade present som jag hämtade ut på posten i fredags. Jag blev som ett barn när jag öppnade paketet, blev lite glädjetårar där.
Ännu en sak som jag kan bocka av på min "innan jag dör-lista". Haha har inte ens en sån lista men det här var ett måste, det har det varit i flera år för mig.
 
Sen har jag funderat lite på att lägga till lite saker i bloggen. Jag kommer fortsätta att skriva om min vardag men tänkte lägga till lite saker. Kanske "hiss och diss", lägga ut saker som jag vill ha eller önskar mig och lite annat. Bloggen blir lite roligare då :) Och självklart mer klass på bilderna! Får se hur länge det håller innan jag går tillbaka till endast iphone bilder haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0