Högst upp på min önskelista

Hej tomten! I år önskar jag mig inte en massa onödiga teknikprylar. I år önskar jag mig en ny bukspottkörtel, så jag slipper ta 6-7 sprutor om dagen och testa mitt blodsocker 10 gånger om dagen. Nu har jag ändå haft diabetes i 10 år, så man kan ju tycka att det är dags liksom. Jag slipper även göra min nära och kära oroliga när jag är ute och flänger. Är detta något du skulle kunna fixa, tomten?
 
 
Så står det högst upp på min önskelista. Det kommer ju inte att ske men jag skrev det ändå. Man kan alltid hoppas på att forskarna kommer på något botemedel mot diabetes. Det har jag hoppats på ända sen jag fick diabetes och jag har inte för en sekund slutat att hoppas!
 
Så eftersom att den önskan inte kommer att slå in i år så har jag önskat mig lite annat småting. Bland annat en till mysdress. Har typ 3 stycken men får aldrig nog. En speciell våg, presentkort och lite annat småkrafs.
Ska som varje år fira jul hos min älskade Moma! dregglar redan efter hennes goda mat.
Mormor ska fira jul på annat håll i år så jag har redan fått mina paket av henne, fat jag öppnar inte någon förrän på julafton! Det kliar i mina fingrar men får hålla mig tills på måndag hehe!
 
Ja, tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0