Helgen

I fredags handlade jag med mamma. Åt en sjukt god middag "giros" heter den rätten och den är grekisk. Så gott att jag har bestämt att vi ska äta den rätten nästa helg igen! På kvällen skulle jag egentligen ut men jag var så himla seg så jag myste ner mig framför tvn och kollade på Harry Potter. Men sen så ringde vännerna och ville ha ut mig så jag tog mig i kragen, klädde på mig och sprang till tåget på 3 min. Väl framme på Hellsröms så träffar jag M!! Har inte träffat honom på 4 år, senaste gången vi träffades var jag endast 15 år! Blev så sjukt glad och krama om honom. Så det var verkligen värt att gå ut den kvällen. Sen hade Olli fått i sig lite och då blir hon så kärleksfull haha ^^ Kom hem halv två och slocknade direkt.
 
I lördags åkte mamma och jag till mini ullared igen för att byta julklappar och ta igen det vi missade att kolla på förut. Efter det käkade vi lunch och så åkte vi vidare till täby för att kolla på en grej som tydligen är slutsåld överallt.. Pappa var iväg på någon häst grej hela dagen och kvällen så när mamma och jag kom hem gjorde vi tacos till oss och gick upp och kollade på Sagan om ringen som gick på tv! Urmysigt och tacos är ju bara för gott.. Skulle kunna leva på tacos! Filmen var 4 timmar lång och efter det somnade jag.
 
I dag (söndag) var jag iväg med mamma och pantade burkar och köpte nyårsmat. Sen kom Olli och Doris och hämtade upp mig så åkte vi till täby för att kolla på en grej till Olli. Fick med mig en mysig tröja hem. Innan vi åkte hem käkade vi på ett random ställe och sen handlade vi efterrätt tills imorgon! Det är ju trots allt redan nyår imorgon, snart är 2012 året slut. Kanske ska göra en års resum fast det blir en annan dag i så fall! Har i alla fall nyår planerat och klart så det är kul! Bra helg!
 
Vår goda middag i fredags. Min nya favoritmat! Om man inte räknar med tacos då!
 
 
 
Mys i soffan innan mina vänner ringde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0