Fredag och lördag.

I fredags handlade jag med mamma. På kvällen blev det grillade angus-burgare med friterade pommes och sås. Sååå gott! Kollade på x-factor finalen och helt rätt person vann! Benny skulle ha åkt ut för längesen och Isak också men på finalen sjöng han faktiskt bra. Men tyckte Malcolm skulle ha tagit Bennys plats! Nåja, Awa vann! Superbra och hon förtjänar det så himla mycket!
 
I lördags var jag i kista på dagen med mamma och kollade runt efter julklappar. Jag hittade äntligen en julklapp till Jesper! Han åker ju iväg nu innan jul så var lite stressigt att hitta något till honom. Så svårt att hitta presenter till killar.. Lite senare på dagen smsade Oskar mig om att han ville ut på kvällen. Oskar sa att vi skulle ta ett tåg så vi var framme vid 8 på kvällen och då hade jag 45 min på mig så jag hade inte stressigt. Jag hade duschat och tog det lugnt. Sen ringer Leo mig och säger att dem tar ett tåg som går om 20 min från väsby.. Jag hade alltså 10 min på mig att fixa klart mig innan jag måste röra mig mot tåget. Och där stod jag med underkläder och nyduschad med blött hår. Sa till Leo att jag inte hinner det så jag tar ett senare tåg. Men sen skriker mamma att jag visst hinner. Så jag springer och klär på mig väldigt snabbt (hade tur nog redan valt kläder). Torkar håret på 3 min och så länge sminkar mamma mig haha.. Påmed skor, parfym, hårspray och jacka KLAR! 10 min senare sitter jag i bilen och kommer fram 6 min innan tåget kom SCORE! Har aldrig fixat mig klar inför utgång på 10 min haha.. Det var ju ändå lite grymt gjort av mig! :D Fast jag hann ju inte äta middag..
 
Vi drog till Hellströms först för att sitta där och snacka lite. Har inte varit på Hellströms på ett halvår typ så det var lite ovant. Oskar blev snurrig i bollen ganska snabbt och strax därefter kom jag haha.. Leo bjöd mig på min favvodrink igen! Hade verkligen saknat den! Eftersom jag inte hann äta middag så blev man snurrig rätt snabbt.. Tur att man har Leo som håller i en haha.. Vid 10-tiden åker vi mot Nype. Vi får stå i kö i 20 min och mina fötter var verkligen två isklumpar. Hade converse på mig mitt i vintern smart.. Jag var lite orolig att jag inte skulle komma in men när vi äntligen kommer fram så kommer jag in! Men sen säger vakten att Gustav är för full för att komma in och han drack ju knappt något! Då är det klart att resten av oss inte går in så vi går till donken istället haha.. Stackars Gurra, tyckte synd om grabben! Vakterna är ju helt störda där.. Jag som var helt virrig kom in, Oskar som hade druckit mest kom också in men Gurra som var klar i skallen och betedde sig normalt kom inte in..
 
Jag har kommit fram till att vakterna på Nype tänker så här: Dem frågar hur många man är i gänget, kollar att alla är uppskrivna på listan sen väljer vakterna ut EN i gruppen som är "för full" och då går ju resten av gruppen inte in såklart..
 
Nåja kvällen var ändå bra och rolig. Det var alltså jag, Leo, Gurra och Oskar som var ute. Olli skulle också följa med men då hände ju olyckan med hennes tumme.
 
 
 
Favvo drinken!
 
Haha och ja.. Mitt snygga sår i pannan hehe.. Det blev en liten mini fight på Hellis mellan grabbarna (på skoj)och då var jag den som satt i mitten och då får man ju räkna med att få ett sår. Ingen aning vem det var som gjorde det men det är skitsamma haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0