Dagen innan julafton

Imorgon blir det en fullspäckad dag! Ska upp 08.00 för att följa med pappa och mata katterna. På pappas jobb har dem två katter som bor i ett stall så imorgon ska pappa och jag mata dem. Kan bli kul! Efter det ska jag åka traktor med pappa. Vi ska ploga vägarna, hoppas på att få köra lite. Åkte traktor när jag bara var några år gammal så det var ett bra tag sen.
 
Efter det blir det att åka iväg med pappa och handla julklapp till mamma. Jag är redan klar med klapparna till mamma men ska hjälpa pappa att hitta något fint till mamma.
 
Inte nog med det. På eftermiddagen ska jag träffa Olli och julshoppa det allra sista. Kommer nog vara helt slut efter den dagen..
 

Kommentarer
Postat av: .

Jävligt tråkigt att bilderna du lägger upp på dig själv ser alltid precis likadana ut......... Enda skillnaden är kläderna.....

2012-12-22 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0