12-12-12

Idag är det: Den tolfte i tolfte, år tolv.
 
Värt att skriva för nu kommer vi inte att ha samma nummer tre gånger på år och dagar.
Idag har jag varit hemma och städat kan man säga. Direkt när jag vaknade gick jag ut och skottade hela vår uppfart där mammas och pappas bilar står. Så irriterande att varje gång en traktor kommer och plogar på vår gata så skottar dem upp ALL snö på våran tomt så VI måste skotta bort den.. Och det är ett riktigt hårt jobb.. Hade slitit så mycket att när jag kom in slängde jag av mig kläderna och la mig i sängen med värk i öron, huvudet, händer och fötter. Usch, skakade och hjärtat slog i tusen. Sista gången jag skottar så mycket helt själv, nästa gång får brorsan skotta höhö!
 
Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Åt tonisksallad till middag, ovanligt! Äter det nästan varje dag i veckorna nu för tiden. Nu när det är vinter brukar man vilja ha varm mat men inte jag, jag kör på kall tonfisksallad haha!
 
Imorgon ska jag träffa Olli, får se vad vi hittar på. Vi kanske åker till Rimbo för att käka vår älskade kebab. Det har vi inte gjort på över en månad nu, illa för att vara oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0