1 december

Redan december!
 
Idag vaknade jag vid 11, kollade mig i spegeln och jag hade två fina små blåmärken, en vid höften och en på armen haha men äsch, det visar ju bara hur bra gårdagen var! :)
 
Mamma och jag tog bilen in till stan, så sjukt mycket folk. Vi åkte till mariatorget där vi skulle kolla upp en afrikans affär. Jag såg på mamma hur mycket hon ville ha en giraff som kostade 800 så nu vet jag vad mamma ska få i julklapp ;) Vi åt lunch på ett mysigt ställe med god mat och sen kollade vi runt i lite affärer innan vi åkte hemåt. Vi var i stan ca 3 timmar och parkeringen kostade oss 170kr!!!!! Så sjukt dyrt att stå med bil i stan.. Nästa gång tar vi tåget in till stan haha..
 
Vi stannade till vid stinsen innan vi åkte hem och gjorde i ordning en jättestor sallad med alla möjliga tillbehör. Nu ligger jag i sängen, nerbäddad och snart redo för att sova. Väldigt trött så ska nog kolla lite på film innan jag somnar. Blir en tidigt lördag för min del.
 
Imorgon blir det en rolig dag med mycket saker på schemat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0