Trots denna hemska söndag.

Man ska verkligen vara rädd om sina nära och kära. Allt händer så fort..
För 7 månader sen gick Sanna bort.. I tisdags höll Linda på att dö.. Och nu lämnade min kära vän Micke oss.. Liksom.. Jag hänger inte med.. Alla bara försvinner och det går så fort..
Sanna blev endast 16 år.. Och Micke blev endast 18 år.. Människorna har ju nyss börjat leva sitt liv, världen är bra orättvis..
 
Trots den här hemska söndagen så har jag ändå varit utanför dörren. Hur lite man än vill så måste man fortsätta..
Jag har varit i centrum på dagen med mamma. Fick ett roligt spel som jag och vännerna som spela i Göteborg, en parfym och en body mist från The body shop. Parfymen luktar Guava och body misten luktar mango. Gick inte att motstå dessa underbarheter.
 
Nu ska jag kolla på en komedi, det kan behövas kan man säga. I veckan är det bara mamma och jag hemma, pappa och Jeppe jobbar så det blir en vecka med mamsen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0