Torsdag + dagens :)

Min dag har varit jättebra. Imorse så satt jag mig med datorn ute på terassen och myste järnet. Det var varmt och jag kollade på en jättebra film till en god frukost. Brorsan kom hem från jobbet vid 4 tiden, vi fixade oss sen tog vi bilen till min moma :) Hon bjöd på middag och jag blir alltid lika glad när jag får hennes goda mat, världens godaste mat! Fick efterrätt som bestod av glass, grädde, varma hallon och blåbärspaj haha.. Snacka om att man var mätt efter det ^^ Nu är vi i alla fall hemma, har kollat på OS ikväll och planerat lite :)
Jeppe och jag är fortfarande ensamma hemma, det lär vi vara till lördag/söndag.
 
Imorgon är det fredag och då ska jag äntligen få träffa en sjukt nära vän till mig! Har gråtit som tusan idag, ska berätta om det i nästa inlägg.. Så jag ska njuta varje minut av att vara med henne, vi har sååå mycket att prata om.
 
Haha, idag när jag var på väg till moma så stannade en tjej mig.
Tjejen: Åh herregud, vart har du köpt klänningen?
Jag: Nelly, en internetsida.
Tjejen: Vad är det för märke?
Hon började rota i nacken på mig för att hitta vad det var för märke.
Tjejen: Jag måste bara ha den där klänningen, ska be min dotter om hjälp.
Haha, det var lite roligt.
Nu dagens!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0