Söndagen den 5 augusti 2012 - Ännu en ängel har lämnat oss, världen är inte rättvis. Kommer aldrig glömma dig vännen!! <3

Idag har varit en tråkig dag. Fick reda på morgonen att du hade lämnat oss tidigt imorse. Du var en jäkla kämpe, du har kämpat en lång tid på sjukhuset men nu orkade inte din kropp mer.. Jag kommer aldrig glömma dig, de gånger vi träffades och festade tillsammans. Du spred sån glädje och var alldeles för ung för att lämna den här världen. Du är älskad och saknad av alla, tänker på dig jättemycket.
 
Glömmer aldrig den gången vi umgicks och jag sprang ifrån dig men du hann ifatt mig med moppen och stoppade mig. Åh vännen, jag saknar dig
 
Micke Robertsson - fina vännen, vi ses inom en snar framtid! Hoppas du har det bra där du är nu, spela mycket fotboll för det gillade du. Endast 18 år, fy vad världen är orättvis. Varför just du av alla? Den snälla och underbara vännen som alltid fick en att skratta. Att ingen vet vilken sjukdom du hade stör mig sjukt mycket, att dem inte kunde göra något fy fan..
 
Jag är så ledsen, gråten sitter i halsen på mig och jag saknar dig så mycket! Älskar dig vännen, kommer aldrig glömma dig! En dag kommer vi att ses igen. Finaste, finaste Micke.. <3
 
Söndagen den 5 augusti 2012 - Dagen du lämnade oss, 18 år och alldeles för ung..Vi glömmer dig aldrig <3
 
Vila i frid Micke Robertsson <3
 
 
 
 
 
 
Älskar dig! Saknar dig jättemycket, vi ses inom en snar framtid vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0