Ollis födelsedag!

Den 26 juli fyllde min älskling 19 år. Hon bjöd på middag och allt. Jag fixade ju en present till henne. Visste att hon skulle bli sur på mig eftersom att hon hatar att få presenter. Men jag fixade i alla fall ihop en liten present till henne. Men det hon inte vet är att det väntas en till grej ;) Hon läser inte min blogg därför jag kan avslöja det här, men vågar inte säga vad det är haha, man vet aldrig! Nu får ni bilder istället.
 
Detta blev hennes present.
 
Som jag sedan la i en liten ask, bara för att göra det lite mer spännande.
 
Som jag sedan la i en ölkartong haha! Ville att presenten skulle bli lite större.
 
Tillslut slog jag in presenten och skrev som ni ser ovan. Namnet Barbie fick hon i början av gymnasiet pågrund av att hon färgade håret rosa. Hon älskar själv det smeknamnet så tyckte det passade bra att skriva det :)
 
Det var problem med tågen den dagen men tillslut kunde jag ta mig till Olli.
 
Maten som Olli bjöd mig på. Så sjukt gott.
 
+ Rosé, den godaste jag har smakat och den ända haha..
 
Som sagt så har jag ännu en grej till Olli som hon inte vet om än. Tänkte ge den när jag bjuder henne på middagen. Det blir nog bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0