Fy fan, hur kunde detta hända..

Idag har varit en bra dag tills jag jag fick reda på det här. Jag kände på mig att något var fel och kontaktade henne, jag fick höra det här..
 
" Lina hittade mig helt medvetslös inne på toan. Jag kunde inte andas och hela min kropp skakade! Lina och linette försökte hålla mig vaken medans vi väntade på ambulansen. Jag slocknade till 4 gånger. alltså jag slutade skaka, slutade andas och min puls slutade slå. Men Lina slog till mig lite löst i ansiktet så att jag började andas igen, men kunde fortfarande knappt andas. Jag låg helt medvetslös inne på toa golvet i 15 minuter, jag ville bara ge upp för jag orkade verkligen inte. Men att höra sin syrra säga" du klarar det här, va stark" gjorde så att jag verkligen kunde kämpa vidare. Och efter 15 minuter kom ambulansen och på sjukhuset fick jag göra massa tester och allt det här berodde mest på min ätstörning som jag har. Men jag är riktigt tacksam över att jag fick den hjälpen som jag fick. Om ingen hade varit där när jag ropade på hjälp så hade jag inte varit kvar nu.. "
 
Kan ni förstå hur det var att höra det där? Tårarna bara rann, hon betyder så otroligt mycket för mig. Vi har känt varandra i över 10 år nu. Ända sen jag flyttade in i det här huset har vi varit grannar och umgåtts iprincip varje dag. Varje sommar har vi umgåtts varje dag, åkt och upplevt så himla mycket. Vi har blivit halvt överfallna av killar, blivit jagade på allvar av några fulla killar, blivit förföljda hem osv.. Vi har varit med om så himla mycket, vi har klarat av allt tilsammans, vi har hjälp varandra och ställt upp i svåra situationer.
 
Man tror inte att något sådant kan hända ens nära och kära, eller man inbillar sig det. Sen när det väl händer så inser man verkligen hur rädd man ska vara om sina nära och kära. ALLT kan hända, man vet aldrig när något hemskt händer och nångång händer det tyvärr..
 
imorgon ska jag få träffa min fina tjej. Allt det här hände i tisdags så jag kommer vara på henne som en råtta, kommer aldrig vända ryggen till henne, ska hålla koll på henne hela tiden. Minsta lilla, tänker inte låta något som helst hända. Jag hämtar upp henne imorgon så åker vi till vårat ställe för första gången i år. Tjejen har en del att berätta för mig, det lär bli lite bilder imorgon också.
 
Här kommer lite bilder från ett par år tillbaka med Linda och mig.
Från 2009
 
 
 
Från 2010
 
 
 
 
Du betyder så otroligt mycket för mig. Du är så himla stark vännen! Har du klarat av det här kan du klara av vad som helst! Älskar dig vännen och kommer alltid att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0