Valborg! Och jag jobbar min sista dag på Astrid Lindgrens barnsjukhus.

Idag är det Valborg och jag jobbar kväll haha.. Äsch, Valborg är överskattat enligt min mening så kan lika gärna tjäna extra pengar på den här dagen. Har fått väldigt många förfrågningar från olika håll. Vi går se vad som händer ikväll, beror på hur krävande jobbet blir idag. Det är faktiskt min sista jobbdag på Astrid Lindgrens barnsjukhus ikväll.. Känns både skönt och tråkigt.

Nu sitter jag i alla fall på tåget på väg till jobbet. Så himla varmt ute så det räckte med jeansjacka över mitt neonorangea linne med hål på ryggen hehe. Normalt det där lät?

Nåja , nu ska jag njuta av att ha en liten hund nosandes vid mina skor haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0