Rinnande ögon och 7011 nysningar..

I vanliga fall tycker jag det är skönt att nysa men inte 7011 gånger om dagen! Kom hem från skolan vid 12, eftersom att jag är förkyld så kunde jag inte vara med på simningen. Tog en powernap när jag kom hem och sov i 2 timmar. Går upp och dricker vatten och ska sedan sätta på en film men jag somnar igen.. Vaknar 2 timmar senare och slår näven i bordet! Nu får jag sluta sova annars lär jag vara uppe hela natten..

Jag är astrött, skulle lätt kunna somna nu och sova för natten men icke de. Ska iväg med mamma till Täby och växla in pengar på forex som blev över från deras resa sen ska vi äta middag där också. Så det blir en liten mystur med mamsen. Sen ska jag hem, duscha och sova..

Borde stanna hemma imorgon egentligen. Mina ögon rinner som fan och vill inte bli sjukare än så här nu! Men imorgon är det sista dagen att prata med min svenska lärare om svenska nationella som jag har på fredag. Så det finns inte ens ett alternativ att vara hemma. Måste verkligen prata så jag inte redovisar helt fel.. Får kämpa igenom den långa skoldagen till kl 4 sen åka hem direkt. Jobbar på fredag också men vi får se hur det blir med de..

Sjuklingen själv just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0