Restaurang

Är precis hemkommen från jobbet. Är helt slut i bena och min mage mår inte bra.. Hann inte äta imorse innan jag åkte till jobbet, har ingen rast på jobbet så ingen mat där heller.. Fiket på Astrid Lindgren var stängt ingen mat där heller.. Så man kan säga att jag är hungrig nu.. Ska äta på restaurang om en halvtimme med kusinerna, mormor, Jeppe och min moster. Mina kusiner och min moster åker hem till Danmark imorgon tråkigt nog... Så det blir sista kvällen att umgås med dem.

Igår var det i alla fall party här hemma.. Igen... Ingen sömn för mig inatt. Slumrade till lite under natten men då kommer Jocke inrusandes i mitt rum och ger mig blommor haha!! Han hoppar i min säng helt crazy så där sprack den lilla sömnen!
Men men jag har påsklov så får ta igen sömnen då istället! Mamma och pappa kommer hem imorrn, både skönt och inte.

Nu måste jag rusa!
Gullig patient idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0