Orkar inte bli sjuk nu!

Imorse var jag täppt i näsan men det gick över efter ett tag. Men under hela dagen har jag varit lite halvsnorig och har frusit en del så börjar misstänka att jag håller på att bli sjuk. Har svenska nationella på fredag så får inte bli sjuk nu! Har i alla fall pluggat hela dagen i skolan och har fått mycket gjort.

Nu är jag på väg till jobbet men orkar verkligen inte jobba.. Känner mig helt svag och fryser. Men inget att göra åt nu, bara att få det gjort.

Ida får stå för bilderna idag :)


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Hejsan! Lust att anmäla dig till dagens blogg? Du har chansen att bli länkad framför mina 1000 unika läsare. Följ mitt råd och kika in på min blogg för att anmäla dig. Allt bra annars hoppas jag? :) kram!

2012-04-17 @ 19:03:51
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0