Onsdag.

Sitter med ricinolja i håret, alltid lika kletigt och obehagligt men ger det resultat så är det värt det.
Min dag har varit bra, har varit med Olli hela dagen. Vi åkte till stinsen och knallade runt lite och åt lunch där sedan bärde det av till sollentuna och kolla runt lite där. Fick med mig en bikiniöverdel, fin och färgglad!
Efter det åkte Olli hem och jag fortsatte min resa mot kista! Det jag var ute efter var helt slut men tjejen i kassan var så snäll och kollade upp om dem hade grejen i några andra av deras butiker. Så innan lovet är slut ska jag ha hunnit till täby och stan. Det fanns få kvar så måste ligga i lite!
Nu är jag i alla fall hemma, tog väsbybussen hem så slapp byta och sånt krångel hehe. Ska strax gå ner till duschen, ricinoljan ska få sitta i håret en liten stund till bara har suttit med oljan i håret i 1.5 timme nu. Ju längre desto bättre effekt.

Kan passa på att berätta om gårdagen medan. Var som sagt på Ersta sjukhus för att gå på fotvård och kolla mina fötter. Fick först sitta 15 min i ett varmt fotbad och medan jag gjorde det så fick jag läsa lite om fötter. Otroligt intressant! Hade ingen aning om att STRUMPOR påverkar fötterna så otroligt mycket. Val av strumpor är tydligen jätteviktigt. Och sen så ska man aldrig gå i samma skor en längre tid man ska gärna byta skor varje dag och byta av med joggingskor. Fast det visste jag ju, går aldrig med samma skor länge och om jag gör det så är det mina joggingskor jag går mycket med, inte tunna converse eller liknande.
Men i alla fall! Efter det så kollade hon på mina fötter. Hon var så snäll och lugn och då känner jag mig också lugn och trygg. Men.. Efter ett tag tar hon fram ett rakblad och en borr. Fick typ panik för hade ingen aning om vad hon skulle göra och hon sa inget heller! Men allt hon gjorde var bara skönt haha.. Inte alls så obehagligt som en sjuksköterska sa till mig.. Hon drog lite med rakbladet på skinet och det var jätteskönt sen "polerade" hon mina tånaglar haha.. Precis såsom tandläkare gör när dem polerar tänderna, så polerade hon mina naglar och det var riktigt skönt kan jag säga. Sen pillade hon och lite annat. I slutet så smörjde hon in mina fötter med en kräm och gjorde fotmassage! Hon sa "dina naglar är så fina så du ska få lite extra fotmassage av mig". Åhh vad skönt det var. Hela fotvården var massage för mig haha. Fick en ny tid i augusti, hon ska kolla lite extra på min tå då eftersom den har varit infekterad under en längre tid men börjar nu läka.
Efter fotvården gick jag runt i stan, mötte upp Olli och lunchade med henne i stan. Sedan åkte jag till jobbet och
 jobbade i 4 timmar.

Är fattig på bilder just nu men ska fixa lite bilder ifrån senaste veckorna som jag inte har lagt in här. Sen ska jag lägga in videos också! Lovade ju bloggen att jag ska bli bättre med det så nu ska jag tusan hålla det också! Ska springa ner i duschen nu så jag får det avklarat sen blir det massa bloggning med bilder och videos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0