Långfredag.

Känns som lördag idag men icke de. Festen igår slutade imorse vid 8 tiden.. Har inte kunnat sova under tiden festen höll på, vilket liv alla förde. I slutet började dem dansa salsa? Haha.. Så jag har inte sovit många timmar.

Idag tog jag en pw till centrum. Fick med mig underkläder och ett par jeansleggings.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt kollat på tv och ätit god mat. Har varit sjukt trött och seg fast det är ju inte så konstigt.. Min höft mår inte så bra heller, ser ut som att jag har varit med i ett slagsmål ^^ men det går över så småningom :)

Nej nu måste jag sova.. Ska upp och jobba imorgon. På kvällen imorgon ska min broder laga thaimat till middag så det ser jag fram emot!
Nu säger jag godnatt, ska försöka få till en bra bild på min fina höft imorgon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0