Jag lever!

Har suttit i 7 timmar och jobbat med min jävla bok, den blir ju aldrig klar!! Men nu ska bara bilderna sättas fast sen är den äntligen klar.
Har inte bloggat på en vecka pågrund av att jag har suttit varje kväll och jobbat med boken. Datorn har fått vila i en vecka nu, har inte ens snuddat vid den.

Imorgon åker mina föräldrar till Prag och kommer först hem på måndag vilket betyder att vi har hela huset för oss själva (min bror och mina kusiner). Kommer sakna dem men det ska bli skönt att vara själv.
Nu måste jag sova. Imorgon är det skola + jobb som gäller. Sen jobbar jag lördag och söndag också jippie...
Imorgon ska jag sätta igång datorn igen och försöka blogga! Mobilbloggning är så tråkigt, inläggen blir så fula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0