Har man en klantig bror så har man!

Festen är i full gång där nere, hela golvet på övervåningen skakar av musiken. Är trött men ingen ide att gå ner i rummet och sova, köket är endast en vägg i mellan så där hörs musiken tre dubbelt så högt.
Men Josefine (min brors tjejkompis) kommer upp till mig så ofta hon kan innan killarna snor henne från mig!
Det roliga är när killarna ropar "jossan" då svarar vi "vem av oss" haha.
Men helt plötsligt kommer min broder och bär ner mig för trappen för att jag ska hälsa på alla hans kompisar haha.. Och så ska han självklart bära upp mig igen den knäppisen och vad händer då? Jo, han går in i väggkanten med min höft som just nu blöder haha.. Klant Jeppe!
Jaja, ska fortsätta kolla på tv och hoppas på att det lugnar ner sig där nere snart hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0