Gahh, nu är muntliga delen över!

Igår hade jag som sagt muntliga nationella i svenska! Jag har inte varit nervös på hela veckan men precis när jag ska gå in i klassrummet så stiger nervositeten och sen att jag var först ut i min grupp dessutom. Men det gick förvånansvärt bra! Jag kollade knappt på pappret och mitt tal blev 5.57! Haha gick inte över 6 min som jag trodde att det skulle bli hehe.
Betyget ska komma in på schoolsoft idag, jag kommer inte våga kolla.. Jag vill inte veta mitt resultat haha.. Fast jo men ändå inte.. Kommer bli så besviken om jag bara får G på muntliga.. Men vi får se!

Har precis kommit hem från stinsen med mamma. Köpte med mig en korsordstidning som jag ska mysa med nu till missade serier. Som vanligt har jag alla mina bilder på min iphone så det blir ännu ett bildlöst inlägg.. Fy på mig.. Men jag kan göra ett till inlägg med bilder om en stund så blir det lite roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0