Fotvård imorgon!

imorgon ska jag till Ersta sjukhus igen för att gå på fotvård. Eftersom min sjukdom kan påverka fötterna väldigt mycket så ska jag för första gången åka och kolla och hoppas på att allt ser bra ut. Förra gången jag var på Ersta och kollade hur min sjukdom låg till så kollade hon på mina fötter och det hon kunde se såg bra ut. Men jag fick ändå en tid och det är ju bra! 
Förväntar mig ren smärta imorgon hos fotvårdaren..! Så som hon beskrev det så.. Blir ingen skön fotmassage inte haha.. 
Ska vara där klockan 09.00 på morgonen så måste ta ett tåg 07.43.. Usch att gå upp så tidigt på mitt sista lov! Men men nu är det så! Har aldrig varit på fotvård förut så har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta. Men mer än 2 timmar borde det inte ta! Ska ju jobba imorgon vid 16.00 tiden igen.....! Så ingen ide att åka hem i mellan egentligen så får väl gå runt i stan och kolla lite istället. Orkar inte jobba imorgon.. Har jobbat hela helgen utan någon sömn och så vill jag ha min egna fritid också! Mitt sista lov jag någonsin kommer att ha.. Tråkigt.. Men får tänka på lönen.. 

Idag kom mina föräldrar hem från Prag. Fick en del presenter bland annat skor, bikini, citronöl och lite annat! Både bra och dåligt att föräldrarna är hemma igen. Har varit skönt att vara själv i huset med brodern och kusinerna men har självklart saknat mamsen och papsen!
Kusinerna åkte också hem idag. Så nu är allt som vanligt igen om man säger så.

Nu blir det mys till filmen Frozen. Har hört att den ska vara ganska seg så vi får se hur länge jag orkar kolla på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0