OM statistiken har varit hög idag, haha!

Statistiken är som sagt väldigt hög just nu, det har den varit under hela dagen har jag märkt. Kan det vara så att väldigt många är nyfikna på vad jag håller på med för grej just nu ;) Men tyvärr så får ni fortsätta undra. Haha, jag vill verkligen berätta för er, det kliar i mina fingrar men jag ska hålla mig! Blir tråkigt annars om jag avslöjar allt hela tiden..

Idag har det varit en lång dag i skolan, har pluggat som en idiot och är nu helt slut fysiskt och psykiskt. Hade konditionstest igår och idag känns det i vaderna kan jag säga er! Ena benet går inte att dra ut och den andra går inte att böja på haha.. Så ser lite knasig ut när jag går, kan även komma ut lite onda "stön" när jag går i trappor, lite mycket information kanske.

Nej guuuuud.. Nu börjar det gå lite överstyr med skrivandet.. Kom precis hem och är verkligen dö trött! jag är i alla fall nöjd med min lilla hemlis som jag gjorde idag! Men den är långt ifrån klar ;)
Ne nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på film.
Fredag imorgon, min helg ser väldigt ljus ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0