Nu ska jag sussa.

Det har varit en lång dag i skolan idag, är trött och svag så ska lägga mig i sängen och kolla på en kort film sen sova.
Det blev ingen underbar kärlek igår.. En tant förstörde för mig så jag blev arg och besviken så jag gick och la mig väldigt tidigt igår, därav ingen bloggning.
Men nu har en annan människa ringt mig så jag ska dit imorgon igen! Hoppas på att det blir av och att resultatet blir bra! Är hur nervös som helst, mest för resultatet. Jaja!

Imorgon väntar en lång skoldag och därefter kärlek hoppas jag i alla fall!
En liten bonus till mig och Johanna som stannade kvar i skolan till nästan halv 6 idag och pluggade! Blev klar med min svenska C uppgift och hann börja på en hälso uppgift också!

Kärlek till mitt mumin-påslakan, det både värmer, kyler och är hur mjukt som helst. Inte använt de på 8 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0