Missenassen.

Brukar jag säga när jag ska sova, fast det ska jag inte än. Ska fortsätta kolla på bridesmaids som jag inte hann se klart igår.
Åh min bror skickade ett sms till mig för ett tag sen, han mellanlandar i England just nu där han ska vara i 3 timmar. Usch, att han snart är på andra sidan jordklotet känns inte bra.. Haha beskyddande syster? Oh ja!

Nåja! Jag har i alla fall ringt min läkare och han bad mig komma in genast till sjukhuset efter vad jag berättade men jag sa att det inte är så allvarligt än, så jag ska in till sjukhuset på torsdag. Sen har jag även ringt ett ställe angående min hemlis och jag ska dit på fredag redan! Gaaaassh nervös! Och sista besöket blir nu på måndag, sistsa saken! Sen tar det en vecka och sen är allt klart! Det går bra nu kompis!

Haha, snackar för övrigt med Johan och Censie nu. Hon försöker få med mig på massa grejer den knasiga tjejen :D Nej nu får jag sluta skriva! Imorgon är det en ny skoldag! Slutade 17:00 idag, slutar 16:00 imorgon döda mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0