Imorgon 6/9-11

Imorgon händer något riktigt stort för mig! Jag ska gå till skolan som vanligt, ingen aning när vi slutar bara men jag måste gå SENAST 3 ifrån skolan för att hinna in till stan, blir lite stressigt men får väl springa! Då ska jag på ett slags möte/be... säger inge mer ;)
Efter de så måste jag stressa hem ifrån stan för att hinna till jobbet, stressig dag men shitt vad jag har längtat efter det här! Kan inte fatta att jag äntligen ska få göra det!

Nog om det! :D Skolan idag var okej, har äntligen fått ett skåp till alla hundra saker jag har och så har jag även fått veta ifall jag kom in på mina kurser eller inte! Jag kom både in på teckenspråk och svenska C!!!! Jag har 50 poäng för mycket så om jag känner för att ta bort något så är det helt okej ;) Hade min första svenska C lektion idag, vi är tre stycken som har den kursen! xD Ida, Jossan och jag! Knas men väldigt skönt :) Satsar på MVG sen får vi se hur långt jag kommer ^^

Skolan, KÄRLEK, jobb är det som gäller imorgon :D Gasshhhh jag vill göra det nuuuuu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0