Helg!

Äntligen helg!
Har inte så mycket att säga om den här dagen. Skoldagen flöt på, hade en liten redovisning, överraskade mamma på jobbet, åkte och handlade, åt världen godaste mat, kollat på idol och nu sitter jag här i mitt mysiga rum :)

En smart person med namnet LEO är smart och bjuder mig på hans fest som är imorgon ^^ Haha dagen innan festen är liksom xD Men vi får se om jag kommer, vore kul men jag är så jäkla trött nu för tiden. Men om jag får med mig why pött så kommer jag :)

Juste! Igår var jag på det sista mötet angående min hemlis! Jag har gjort hälften där och ska göra de sista hemma. Börjar på söndag kväll eftersom att jag måste gå upp varannan timme på natten och göra massa saker, och det vill jag slippa på en helg! Behöver min skönhetsssömn! Så på söndag kväll startar jag! :D

Men nu är jag dunder trött, så tänker lägga mig ner i sängen och kolla på lilla jönssonligan på kollo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0