Har sträckt mig.

Haha, trodde det var en helt vanlig träningsvärk liksom men inte de.. Nu har jag tydligen sträckt mig också. Från knät och nedåt är jag helt svullen och kan knappt stödja mig på benet, det blir värst när jag har legat still ett tag och ska röra mig sen, de blir att hoppa på ett ben då ^^
Nåja, sånt här måste väl hända nån gång i livet? ^^ Äsch, en liten sträckning är inget som hindrar mig ifrån att ha kul ;) Imorgon är jag helt ensam hemma skönt (men det säger jag bara nu, imorgon på kvällen när det är kolsvart ute kommer jag inte vilja vara ensam hemma längre) haha..

Men men, på dagen imorgon ska jag vara med Linda, sträckningen får säga vad den vill ;)

Idag i skolan pluggade jag verkligen stenhårt! Jag blev klar med alla frågeställningar! Nu är det bara teckenspråk läxan kvar sen är jag fri ifrån plugg i några dagar! hehe..

Överraskade mamma idag på jobbet, satt mig på parkeringen utanför hennes jobb vid bilen. Hon såg mig inte fast jag satt mitt framför henne, men när jag reste mig upp så såg hon mig och blev helt chockad och glad :D
Men nu är jag dö trött.. Mitt ben dunkar just nu och mina ögon håller på att slockna. Blir tidig läggdags en fredag, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0