Dags att byta header?

Min header känns inte så passande längre, får se när jag har tid till att göra en ny.
Idag blev jag hemma från skolan, ska strax gå upp till pappas dator och skriva ut grejer till min idrottslektion imorgon sen ska jag öva på teckenspråk, har prov imorrn i de som vanligt.

Annars då? Skolfotot gick bra igår, spexet var så jäkla roligt. Flera personer sa "vem fan är den där killen" när dem såg mig xD Så jag lyckades bra med att likna en kille ;)
Hade massage i 2.5 timme, både skönt och jobbigt. Tog tåget hem med Bella, slängde i mig mat och sedan skjutsade mamma mig till kursen som höll på i 4.5 timme.. Med endast 5 min rast! Usch jag höll på att dö.. Aldrig att jag gör om den kursen igen!

Det går bra med min hemlis, det gör bara lite ont just nu och på nätterna går det knappt att sova ^^ Men jag får stå ut! På fredag är jag halvvägs klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0