19 september.

Dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid eller ork att blogga. Hela förra veckan har jag suttit i en massa olika samtal, har fått omboka tider och boka nya tider samt ringt runt för en massa information. Och som ni säkert förstår så har det här med min hemlis att göra. Det var mycket jobbigare än vad jag trodde, men på torsdag smäller det, då är det sista gången jag har möte med alla och då ska jag också vara klarbehandlad om man säger så ;) Sen så måste jag göra en del hemma också innan HELA resultatet är klart :)

Idag blev det skola och jobb för min del. Imorgon är det tandläkaren + skola + jobb som gäller.
Ska gå och fixa hemmagjord chai latte nu, känner att jag behöver få i mig något varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0