1 timme kvar!!!

NERVÖS!
Ikväll har jag blivit riktigt ompysslad av Emelie. Hon har färgat mitt hår, mina ögonbryn och noppat ögonbrynen. Jag vet inte än hur färgen ser ut eftersom att jag precis har duschat och de ser man inte när håret är blött.

Min helg har i alla fall varit hur bra som helst. Igår åkte mamma och jag till täby och åt lunch, sen spenderade vi 2 timmar inne i en affär! Sprang ut och in ur provrummet 2403892 gånger, vi hittade alltid mer. Det började med att jag skulle köpa en tröja, sen blev det två och det slutade med att jag fick med mig 3 superfina tröjor hem!

Idag har jag varit i kista med mamma där vi åt och köpte hårfärg till mig :) Jag har även köpt träningskläder! :D Världen finaste! Ska inviga dem på min egna idrottslektion på onsdag! Det ända som fattas nu är träningsskor, sen är jag klar för att få en biffig kropp på gymmet :D

Men nu måste jag börja plocka fram allt, det är väldigt pilligt så måste börja i tid. Det kommer göra svinont, men jag klagar inte. Jag har väntat på det här 1 år så nu jäklar ska det ske! Jag ska vara lite snäll och avslöja en STOR sak angående hemlisen. Det har med en spruta att göra, MER SÄGER JAG INTE! Fundera på ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0