Teckenspråksprov.

Dålig uppdatering men jag har haft fullt upp i veckan. Har pluggat som en dåre på teckenspråksprovet, har haft provet nu på morgonen, kunde alla frågor utom en sen om jag har skrivit rätt på allt det får vi se..

Jag skulle egentligen gå hem efter provet men har valt att stanna kvar i skolan. Jag är jättesvag och har värk i hela kroppen, mina värden är superdåliga just nu, därför jag mår som jag gör. Men jag har massa att göra i skolan så kan inte vara hemma. Var hemma igår och det var på tok för mycket att va hemma en hel dag.

Usch, det liksom dunkar i benen. Jag ska varken vara med på idrotten eller träna idag. Synd men jag har 0 kraft i kroppen.

Uppdaterar er mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0