Teckenspråk för tusan!

Hur kan jag ha glömt att nämna hur det gick på de skriftliga teckenspråksprovet i onsdags! Fy på mig!

Haha men för 2 veckor sen hade vi vårt första skriftliga prov i teckenspråk, ämnet var dövrealia.
Provet kändes sådär för mig, kändes som att jag skrev fel och blandade ihop saker. Chansade på att jag skulle få 17-18 poäng och G-gränsen var 18.
I onsdags hade han med sig en tolk eftersom vi skulle prata om betyg.
När det var min tur att gå in så var jag supernervös.. Han frågade lite saker i början sen fick jag se på resultatet. 27 poäng var VG-gränsen och vad fick jag...... 26 poäng...... En YNKA poäng ifrån VG..

Men sen sa han "Det spelar ingen roll att du fick 1 poäng ifrån VG för jag kollar på helheten. Du är så aktiv på lektionerna, skickar alltid in dina arbeten och redovisar alltid så bra. Du har VG i betyg på dina muntliga redovisningar, så om du fortsätter så här kommer du nå upp till MVG i betyg i teckenspråk, men just nu ligger du på VG i teckenspråk, fortsätt så här!"

Glad tjej! :D
Var bara tvungen att berätta det (a) Endast för att det är en rolig grej att minnas i framtiden, totalt ointressant för er andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0