Take it easy.

Igår var jag som sagt och mediterade med klassen, kan direkt säga att det inte var min grej. Hon var rätt så konstig. "jag lånar bara den här kroppen, kroppen är som en bil, när den går sönder så köper man en ny" Så sa hon bl.a.
Alltså, det är bra att jag har prövat på det men det gör jag inte igen.
Sen blev det en snabbis till kista med Censie och Olli. Sen stress hem för att åka till jobbet, tågen var försenade upp till en timme så när det var trafik stopp så fick jag nästan damp. Hann inte hem, fick springa från bussen upp till jobbet knas!

Idag har jag bara varit i skolan. Haft föreläsningar, fått reda på att jag ska ha ett prov nästa vecka + en 15 min redovisning om någon slags meditation i fötterna, glömmer alltid bort vad det heter.. Så min grupp ska stå där uppe och hålla på med varandras fötter haha..
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, det blev en kortis idag. 
Håller nu på att plugga teckenspråk. Mina ögon håller på att stänga sig men jag får inte sova förrän efter 11.. Så måste hålla mig vaken, får väl sätta tändstickor mellan ögonen så jag inte somnar.. Det här är sista veckan jag håller på med min hemlis, efter det får jag sova!
Jag har mått piss idag, mamma vill att jag är hemma imorgon men jag kan inte! Har teckenspråksprov imorgon! Ska ta tidigare tåg för att möta Johanna i skolan så vi kan plugga på provet innan! Ska stå inför hela gruppern och prata på teckenspråk, kommer glömma bort allt och stå där som ett fån som inte kan.. Nä, nu ska jag inte vara sån det kommer nog gå bra.
Ska fortsätta kolla på Pelle svanslös nu och försöka hålla mig vaken 2 timmar till..

Så här ser jag ut just nu! Övertrött tjej som tvingar ögonen att hålla sig öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0