Studiedag, varning för fult språk!

Idag har jag haft studiedag. Tog en rejäl sovmorgon, vaknade av Olli som smsade mig. Jag gick sedan upp och fixade frukost och började fixa mig lite smått.
Jag tog ett tåg vid 1 mot karolinska sjukhuset tack vare några fittungar igår när jag var på väg hem från jobbet.

Kan berätta lite kort om det. Igår jobbade jag kväll, fick sluta vid 9 tiden. Väntade på bussen och när den äntligen kom efter 30 minuters väntan så var den proppad av fjortisar. Satt mig på sidan där barnvagnar brukar stå. Och helt plötsligt så kastar nån jävla fitta en smällare ner mot mig, en grön jävel som smäller länge och överallt så jag fick hela SKITET på mig, blev så jävla arg och är det fortfarande. Vem fan gör så?! Hela bussen började ryka och bussfittgubben säger inte ett piss, han fortsätter att köra. Ingen såg vem det var, det var fler som blev arga och flyttade på sig, vafan liksom!!!

Så tack vare fittungen som kastade smällaren på mig, åkte jag in till karolinska sjukhuset för att kolla till ögonen, jag skulle ändå ha åkt in och gjort det (Gör ögonbotten fotografering varje år eftersom mina ögon påverkas mycket av min diabetes) men jag har fått min tid först i november. Men nu åkte jag in tidigare för att kolla!
Jag får svar om en månad ungefär.

Efter det åkte jag till sollentuna och mötte upp Olli så åkte vi och gymmade.
Idag körde jag 30 min kondition och 30 min styrka. Mina arm muskler börjar bli biffiga nu ;) Haha nej men.. Lite skillnad är det :D

Nu är jag hemma i alla fall, har precis duschat och pluggat på teckenspråk. Prov imorgon som vi har varje onsdag, fast den här gången är det knappt ett prov, snarare ett test :) Kan i alla fall alla meningar! Har dessutom skickat in dem, duktigt :D
Haha nu ska jag kolla på Pippi långstrump :D






Har ca 5 timmar kvar haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0