söndag.

Min söndag har varit väldigt lugn. Åkte till stinsen med mamma igen, vi hämtade upp mormor på vägen. Gick direkt till affären och köpte tröjan! Eller blus kanske det är? Ingen aning! Den är så jäkla speciell så det finns inte! Första gången jag såg den på provdockan så fattade jag inte riktigt vad det var för typ av plagg, stog minst 5 min och bara glodde på dockan haha..
Precis när jag ska ta upp pengar och betala så puttar mamma bort mig och betalar tröjan! Den var inte billig heller, gulliga mamma!
Nu är den i alla fall min, den hänger tryggt i garderoben på en EGEN galge!

Sen har jag bara tagit det lugnt. Gjorde mat till hela familjen också :D Jag gjorde egen potatisgratäng och kyckling, kände mig lite duktig där hehe..

Imorgon har jag studiedag! Nej juste.. Lärarna har ju en uppgift till oss.. Trodde studiedag menades som att "sitta hemma och plugga" men inte de.. Imorgon ska min klass på meditation i stan.. Men men, jag ska väl inte direkt klaga. Det börjar kl 2 och håller på i två timmar. Man ska få en stämpel där så man måste dit om man inte är sjuk då! Jag har aldrig varit på meditation det kanske är superkul och intressant, vem vet? Får ge det en chans!

Nu ska jag i alla fall kolla på pelle svanslös (otecknad).

Mina egna husdjur som springer runt i skogen vid mig<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0