Söndag.

Min helg har varit väldigt lugn, vilket behövs eftersom att den veckan som kommer är hur stressig som helst.

Måndag: Skriva klart grupparbetet, plugga stenhårt till provet, ha massage i 2.5 timme, redovisning svenska C.
Tisdag: Prov i lagar + teorilektion kl 16:00 angående körkort, plugga inför prov i teckenspråk.  
Onsdag: Muntligt prov i teckenspråk.
Torsdag: Ringa runt till zonterapeuter, fixa powerpoint inför redovisningen.
Fredag: Hålla en liten lektion för klassen inom zonterapi. Riskettan med körskolan!

Det kanske inte ser ut att vara så mycket men det är supermycket.. Men men, skolan kan ju inte alltid vara chill om man säger så.

Annars har jag bara degat i sängen idag, kollat på poppers pingviner den var sjukt rolig!
Ikväll åkte jag med Olli till kista och åt middag där. Längesedan vi hade så mycket att prata om, så härligt att jag kan prata om allt med henne! Hon berättade massa nytt för mig, och shitt vad jag blev/är förvirrad! Jag sitter fortfarande och tänker hur allt hänger ihop. Olli smsar och berättar nytt hela tiden, imorgon i skolan ska jag vara en stalker, jag måste fan få reda på hur allt ligger till innan jag också blir galen snart xD

Osminkad tjej fast det är ju ingen nyhet, har endast sminkat mig 2 gånger under hela 2011 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0