Snäll klass man har!

Skulle beställa mitt spexfoto idag men såklart får jag inte beställa det för att jag inte är 18 än.. Det suger ju.. Sen ska typ inga i min klass beställa spexfotot eftersom vissa redan har planerat att JAG ska köpa spexfotot, ta med det till skolan så dem kan kopiera av de.. JOJO! 

Usch, vilken jobbig dag det har varit. Men jag härdade ut hela dagen, bra de..
Jag har precis duschat och ska snart kolla på en ny film, minns självklart inte namnet!

Imorgon SKA jag till skolan har jag bestämt! Packar ner träningskläder ifall jag åker och tränar, får fan inte tappa det här nu!
Försöker få med Olli på afrikansk dans också, haha inte det lättaste precis! xD

Min ipod har fått lite fnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0