Övertrött.

Shitt vad trött jag har varit idag. Har skrattat åt verkligen allt, jag har t.o.m skrattat åt mig själv och då är det illa..
Johanna kom tillbaka till skolan idag, hon är ju inte lite chokladbrun efter Spanien...!
Har pluggat och kollat på bonde söker fru i skolan.

Tog tåget hem med Olli och Leo. När jag klev av tåget krockade jag med min allra bästa killkompis, råkade slå till honom haha.. Dum jag är! Har inte träffat honom sen i slutet av sommaren så han fick en bamsekram av mig. Vi hann inte prata så länge, han var tvungen och springa till bussen :( Haha, fast innan jag skulle gå gav han igen och slog till mig med sin påse haha ^^
Och inte nog med det! När jag kommer upp från tunneln så träffar jag Mr!!!!!! Har inte träffat honom sen juni i år så jäklar vad jag sprang och kramade om honom! Haha vi stog hur länge som helst, satan vad jag har saknat honom! Har inte kunnat prata med honom heller.. Han jobbar så mycket, så jag blev verkligen GLAAAD!! Det gjorde min kväll :D
Jag är fortfarande så jäkla glad. Att det ens är möjligt att vara så här glad över att ha träffat en av sina bästaste killkompisar bara så där, så sjukt, jag är sjuk..!

Nu ska jag snart stänga av musiken och hitta någon bra film att kolla på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0