Önskelista hit och önskelista dit.

Haha klant jag är! Rubriken i förra inlägget skrev jag ju inget om haha.. På höstlovet ska jag resa bort till andra sidan jordklotet :) Eller inte.. Men en lite tripp blir det, bort från Sverige i alla fall! :)
Pappa beställde biljetter idag så nu är allt klart :D

Men i alla fall! Fyller ju år om ca 3 veckor :D Så nu tjatar alla i familjen och släkten efter önskelista, men jag ska faktiskt inte skriva någon :) För mig känns det som att man kräver det man skriver på en "önskelista". Och nu fyller jag faktiskt 18 så önskar mig ju inget så speciellt :)
Har sagt en grej till mamma som jag önskar mig men hon har lovat att hålla tyst om det och inte köpa den! Vet inte varför jag ens sa det till mamma då för? Haha..
Nåja, nu har filmen laddat klart så ska kolla på den nu.

Blir tyvärr ingen träning imorgon heller.. Har sovmorgon imorgon, sen massage till kl 5. Sedan börjar mitt jobb halv 6 så måste skynda, hinner inte ens hem i mellan..
Så är det ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0