Onsdag.

Jag har inte haft tid att blogga nu i veckan. Det här är första dagen jag är fri från plugg!

I måndags pluggade jag på provet om lagar, inget ville fastna! Det åkte in genom örat och ut genom det andra örat.. Blev så frustrerad, jag gav upp när klockan var 04:00 på morgonen.. Då gick jag och la mig och läste igenom allt en sista gång.

Igår hade jag provet och det gick inte så dåligt faktiskt! Men inte direkt bra heller.. Jag var näst sist kvar av alla, jag skrev och skrev och skrev. Jag skrev 5 dubbla sidor med text och en hel sida med saker som jag inte ens behövde svara på, jag skrev ner allt jag hade i skallen. Om det går bra eller dåligt, det får vi se.. Jag tippar på några poäng ifrån G.
Efter provet kom läraren och ville prata med mig (trodde hela provet hade gått åt skogen då) men tvärt om. Hon sa att hon hade kollat igenom mitt prov och sa att det såg riktigt bra ut. Hon sa även "du får inte vara så hård mot dig själv, du kan mer än du tror, jag tror du kan mycket mer än vad du gör, jag tror att du har kunskapen att nå skyhöga betyg om du verkligen vill"
OM jag blev glad efter det! Fick mig en tankeställare där.
Jag gick även på 3 timmars teorikurs med Julia efter skolan, shitt vad jobbigt det var.. Men tur att jag hade Julia med mig så jag slapp vara ensam. Kom hem sen, åt inget (åt satsumas på teorikursen, det räkte för mig), pluggade på teckenspråk somnade efter 12.

Idag har jag haft teckenspråksprov. Jag satt mig i mitten av alla ungefär för att slippa göra det muntliga provet för honom först, men vad händer? Jo, han väljer mig först ändå.. Blir alltis så nervös men det gick superbra :D Jag kom ihåg alla 20 meningar och tecknade alla rätt utom 2 ord ungefär :D
Vår teckenspråkslärare har tagit kort på oss så han kan ta närvaro på oss på lektionen. Och då kikade jag lite på den lappen och på mig så stog det VG på 2 prov/test jag har gjort!!! :D Snacka om att jag blev glad! :D
Sista lektionen blev i alla fall idrott, friskis pass blev det. Jobbigt men roligt!

Nu har jag precis duschat och sitter i sängen med musik i öronen. I morgon är det en lång dag och efter det sticker jag till gymmet och blir lite biffigare ;) Ska boka in mig på spinning pass och body pump också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0