KÖTTA!

Är riktigt jävla STOLT över mig själv idag! Längesedan jag var så här duktig!
Har pluggat på svenska C, idrott, loggboken, projektet och grupparbetet idag!
Och efter skolan åkte jag med Stephanie till gymmet! Jag köttade på riktigt jävla mycket faktiskt!

30 min kondition.
1 timmes styrketräning.
15 min stretch.

Jag hade sjukt kul med Stephanie på gymmet, vi skrattade konstant åt varandra, vi såg ut som jag vet inte vad när vi tränade, våra ansikten blev riktigt arga haha..
Sen såg vi en kille som tränade med en PT (personlig tränare) och då sa jag lite högt "jag skulle också vilja ha en PT.
Och när jag tränade ryggen så kom han till mig och sa hur jag skulle göra för att det skulle bli lättare "sänk axlarna lite, spänn magen, mer kan du, ta i nu". Blev så himla peppad så min rygg är helt död nu.

OCH DET ABSOLUT ((((KNÄPPASTE)))) var att jag tog 100 JÄVLA KG PÅ BEN!!!!!! Hur fan går det ihop!?!?!? Jag var bara tvungen att ta bildbevis för visste att ingen skulle tro mig annars.  

Här är bildbeviset! 100 JÄVLA KG!!! De flesta ser nog vad det är för sorts maskin. Man sitter i en stol och trycker ifrån med fötterna som ni ser på bilden nedan. Stephanie kunde knappt tro det själv, hon bara stog där och sa "det är inte sant, det är inte sant, det är inte sant" Skakade som en gris i bena därför bilderna blev så suddiga men jag klarade det! Och flera gånger på raden dessuom! Okej.. 3 gånger på raden sen sa bena stopp ^^ STOLT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0