Imorgon köttar vi igen!

Imorgon har jag redovisning, min grupp hade gjort en så rolig powerpoint så det finns inte! xD Kan inte säga något om det idag eftersom att några i min klass läser min blogg och då blir det tråkigt ifall dem får reda på det :)
Idag vägde jag mig även på en sån där speciell våg som mäter vatten, muskler, fett, inre fett osv! Och jäklar vad bra resultat jag fick! :O
Av min vikt som är 51 så bestod 40 kg av muskler = 11 kg fett endast! :D
Mitt inre fett blev 1 xD det finns från 1-12 och 1 är då minst som ni förstår ;)
Hela min kropp är som en 12 årings kropp! xD

Blev så jäkla peppad!! Ska väga mig om 2 veckor igen så nu jäklar ska jag kötta!
Jag kommer få världens träningsvärk imorgon.. Men jag SKA träna imorgon också!

Efter skolan kör jag igen! Jag kör nog rygg, axlar och mage imorgon. Låter mina små ben vila efter 100 kg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0