Helg

Så himla skönt med helg, behöver vila upp mig inför redovisningen i svenska C på måndag, teckenspråksprov på onsdag, nytt tema, nya uppgifter, nya redovisningar osv osv nästa vecka.

Fick reda på vad jag fick på provet, jag missade VG med en ynka poäng.. Blev helt chockad när hon sa de, trodde verkligen att jag skulle få IG haha..
Redovisningen gick inte som planerat eftersom vissa inte gör det dem ska.. Jaja!

Efter skolan åkte jag till gymmet med Censie!
Idag körde jag:
40 min kondition
1 timme styrka.
10 min stretch.

Körde endast mage och armar idag, känner redan att jag kommer få en feeeet träningsvärk i magen imorgon men det är bra!
Efter träningen köpte jag keso och en banan, åt det tillsammans efter träningen så sjukt gott! Har aldrig gillat keso men nu så, älskart!
 I helgen vilar jag ifrån gymmet. Har tränat 3 gånger i rad den här veckan så nu ska min kropp få vila sig lite.
På måndag kör jag igen! Då ska jag på spinning pass dessutom :) Fast jag tränar en timme innan, värmer upp, kör lite lätt styrka sen börjar passet vid 5 :D

Haha vågar jag visa er när jag var utlädd till kille tro...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0