Gymmet imorgon!

Det är redan fredag imorgon, veckan har gått så himla snabbt. Jag har varit på körskolan idag, hämtat 2 GRATIS körkortsböcker av min rektor, bokat in 2 GRATIS teorilektioner. Den första är på tisdag, den ska jag gå på med Julia (skönt att jag slipper vara ensam). Annars har skolan flytit på riktigt bra idag. Har pluggat som en dåre och fått massa gjort. Kom förövrigt hem från marknaden nyss, det var superroligt där precis som vanligt! Massor av folk, träffade på en vän till mig där, nämligen Putte :D Köpte mina årliga knästrumpor där, fast den här gången tog jag två par och dessutom nytt mönster. Köpte massa annat där, kan visa er allt i helgen. Imorgon ska jag till gymmet med Olivia efter skolan så ska packa väskan med träningskläder nu och min rosa grymma vattenflska ;) hon ska vara min PT (personliga tränare) har jag bestämt! Nu ska jag vara duktig och läsa i körkortsboken och därefter ge mig på "prov boken" där det finns 9 delprov i som man kan testa sig själv på om man kan och även facit! Det är något knasigt med blogg.se igen, så kan inte ladda upp bilder eller något. Kan inte heller trycka Enter så all text blir en stor gröt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0