Eksem..?

Jag anar att jag har fått eksem i ansiktet.. Jag har varit konstant torr i ansiktet i två veckor, det blir bara värre och värre. Det började på kinderna, nu har det utvecklats till näsan, under ögonen och i pannan.. Det är rött men det kliar inte konstigt nog. Har provat alla krämer som finns i hela världen nästan men ingen funkar. Så det blir att ringa vårdcentralen och beställa tid.
Det är så konstigt tycker jag.. Jag som aldrig sminkar mig eller något. Sminkade mig på skolfotot och innan dess sminkade jag mig på en fest i juni, konstigt..
Sen måste jag ringa och boka en annan tid, Jag är inte nöjd med en speciell del på min kropp så jag ska ringa och fråga om dom kan ändra på det. Guuuuud vad mycket ringningar det blir hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0