31 oktober.

Haha, kanske ska filma när jag står och tecknar nån gång ;) Vore roligt tycker jag :D Men ni ska inte förvänta er att jag kan allt flytande, jag är inte särskilt snabb heller ^^
Om det finns tid i veckan så gör jag nog de :)

MEN! Idag då, har inte gjort något alls. Endast legat i sängen och kollat på olika astrid lindgren filmer :) Jag var sugen på att träna, men kände att jag ville ha en lat-dag idag.
Imorgon är det ute jobb som gäller. Och med det så menar jag att jag ska gå ut och fixa lite på vår tomt. När jag tittade ut genom fönstret idag såg jag hur mycket löv det låg runt hela tomten så känner att jag vill ha bort dom! ^^ Så imorgon ska jag gå ut och kratta bort ALLA löv på HELA tomten och sedan lägga de i stora svarta påsar, blir roligt sen när familjen kommer hem om dem märker någon skillnad :D
Sen på kvällen ska jag åka till mitt riktiga jobb :)

Men på onsdag ska jag ta tag i träningen!
Imorgon börjar jag även med en ny sak :) Får se hur länge jag kan hålla de. Brukar rasa efter några dagar men nu ska jag allt ta tag i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0