Work work!

Kom precis hem från jobbet. Ska strax ut till köket och koka te, sover så himlans bra då.
Har varit i skolan idag på nationella i engelska. Skrivdelen gick sådär, för lite tid enligt mig! 80 min räcker ingenstans.. Sen körde Evelina, Johanna och jag speaking delen så man blir av med den! Ämnet var framtidsplaner.
Det gick hyfsat bra. Hela speaking delen tog 23 min eller något. Man måste minst prata i 15 min så det fixade vi lätt. Vi bad att få sitta själva med endast radion. Kändes mycket lättare då ^^
Skönt att två delar är avklara nu i alla fall! Efter nationella stack Olli och jag till subway. Efter det var det dags att åka till praktiken. Henning tog samma buss så fick lite sällskap en bit. Har lovat att inte säga det han sa till mig på bussen så bäst att jag håller det jag har lovat :D

Praktiken gick bra. Pratat mycket med patienterna, gått ut och badat i sjön med en patient! Och dessutom gick jag vilse i källaren, usch haha ^^

Nu är jag iaf hemma. Jobbar kväll imorgon igen så får sovmorgon! Men jag fattar inte hur jag ska klara mig utan Stephanie...! Hon jobbar dag så jag kommer vara helt själv imorgon på kvällen, buhu!
Men på fredag jobbar vi båda dag så en dag borde jag överleva!

Nu ska jag kolla på missade serier och smsa med Mr :D Och Johanna! Du ska få veta snart ;) håll ut tjejen!

Hittade denna fina kopp igår på Diana och mig :D Är typ 12 år där, haha gulligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0